Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Indonesische Toko Dapur Ibu. Meer weten? Ontdek meer
W
8 jun 2026 om 21:39
Smaakte zoals altijs goed, helaas geen atjar erbij
Marieke
30 mei 2026 om 19:43
Bestelling op tijd gekregen maar helaas niet compleet. Miste ei en de kip cashew.
George
24 mei 2026 om 18:05
De bestelling klopt niet. We hadden 2 x lemper besteld, maar we kregen 2 x risolles… Daarnaast krijg je maar een piepklein zakje kroepoek (en dat voor n bestelling van bijna 80,-). Nu het positieve: het eten is super lekker! Het smaakt goed!
Gabina
9 mei 2026 om 21:23
Eten was heerlijk, snelle en vriendelijke bezorging.
Serene
21 apr 2026 om 20:21
Very yummy food. Delicious! Will order again soon!
Carina
15 apr 2026 om 17:14
Bami was niet warm; er zat een lichte visgeur/smaak aan het vlees. Lempers ook niet warm.
Dabbert
4 apr 2026 om 21:51
Heerlijk en snel bezorgd